ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חן וישניה חג'אג' – מוסמכת לביצוע ייפוי כח מתמשך

    הנני עו״ד המוסמכת לבצע יפוי כח מתמשך
    יפוי כח מתמשך הוא מסמך משפטי אשר מהווה חלופה למינוי אפוטרופוס. יפוי הכח המתמשך מאפשר לכל אדם בגיר לקבוע מראש מי יטפל בענייניו האישיים, הכלכליים והבריאותיים בעתיד עת לא יוכל לדאוג לענייניו בעצמו. מיופה הכח יהא רשאי לבצע פעולות בשם הממנה(מייפה הכח) בעתיד בעת לא יוכל הממנה לבצע פעולות ולקבוע החלטות באופן עצמאי. הממנה אף יוכל לקבוע ביפוי הכח ״הנחיות מקדימות״ בהן יבהיר הממנה איך הוא רוצה שיפעל מיופה הכח בשמו בעתיד.

    הליכי אפוטרופסות

    בן הזוג או קרוב משפחה של אדם שאינו יכול לנהל את ענייניו יכולים להגיש בקשה למינוי אפוטרופוס עבורו.
    ניתן למנות אפוטרופוס עבור מי שהוא פסול דין, קטין שהוריו נפטרו או שהוכרזו שאינו יכולים לטפל בקטין, בוגר עם צרכים מיוחדים, קשיש שאינו יכול לטפל בעניינו בעצמו ומאושפז שנקבע שאינו מסוגל להביע דיעה לגבי ביצוע הליך רפואי עבורו.

    הורות משותפת

    הורות משותפת רלוונטית בעיקר עבור מקרים בהם ההורים מתגרשים, במקרים אלו חלוקת האחריות ההורית גוברת, בשל החשש לזעזוע, לנתק ולנסיגה בהתקדמות הילד והצלחתו. לנשיאה במשותף באחריות ההורית יש יתרון גם להורים היא נותנת לשניהם הזדמנות לקריירה ולפיתוח אישי ובו בזמן מאפשרת לשניהם לקחת חלק פעיל בחיי המשפחה.

    משמורת משותפת

    מדובר על הסדר משפטי בו לשני ההורים המתגרשים הגדרה הורית שווה כי שהיה בזמן היותם נשואים, לאחר פרידת ההורים ומעבר לצורך להתמודד עם עצם הפרידה הילדה לפתע "זוכה" בהורה מועדף, המוגדר משמורן והורה נוסף- פחות נחשב, פחות משמעותי, פחות ראוי, הן בעיני החברה והן בעיני ההורה האחר, כיום מובן לכל שהגדרה הורית היא הכרזה בפני הילדים, המשפחה והחברה כולה שגם לאחר הגירושין הורותם של שני ההורים חשובה ומשמעותית לילדים, אין היררכיה בין ההורים, שניה ההורים ממשיכים בתפקודם ההורי תוך התאמה לתנאי החיים החדשים.

    אז מה בעצם השוני בין הורות משותפת למשמורת משותפת?

    בניגוד למשמורת משותפת העוסקת בעיקר בזמני טיפול ולינה שווים אצל שני ההורים והמושת בדרך כלל מתוך מאבק על משמורת הילדים, הורות משותפת עוסקת בכל היבטי האחריות ההורית ומהותה אינה השוויון אלא נשיאה משמעותית באחריות ההורית של כל אחד מההורים, והשגת הסדר המבוסס על הסכמה בין ההורים.

     
    ייפוי כוח מתמשך

    מאמרים נוספים

    קביעת סכום מזונות הילדים

    בישראל החובה במזונות ילד יהודי נקבעת על פי הדין הדתי, כאשר עד גיל 6 צרכים הכרחיים מוטלים רק על האב. עד לפסיקת בית המשפט העליון ביולי 2017, הנטל על האב לבדו היה עד גיל 15. העוול היה בעיקר כלפי האבות,...
    להמשך קריאה

    מקרקעין

    דיני מקרקעין מכילים מגוון רחב של עניינים משפטיים הנוגעים לבעלות, שימוש והעברה של רכוש. עורכי דין בתחום הנדל"ן יכולים לספק סיוע משפטי ללקוחות המעורבים בעסקאות נדל"ן שונות כגון קנייה, מכירה והשכרה של נכסים. הם יכולים גם לעזור במשא ומתן, ניסוח...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט